12 października 2012

Podobieństwo

Hey <3 W środę , na matematyce miałam pracę klasową  . Denerwowałam się przed dzisiejszą matematyką co dostanę. Pani nauczycielka powiedziała że są tylko 3 piątki  i ani jednej szóstki.Kiedy pani mi oddała ucieszyłam się bo dostałam tą 5 ! Miałam 26,5 na 30 pkt :) Taką ocenę jak ja  z mojej klasy dostała jeszcze moja koleżanka Julianna i kumpel Darek XD HAPPY DAY!
Wróćmy do tematu. Wczoraj kupiłam sobie BRAVO i zauważyłam pewne podobieństwo . Sami zobaczcie ( gdyby co zdjęcie jest trochę inne niż w gazecie bo z neta ) .
                                               Spójrzcie na 28-letnią piosenkarkę
                                                         Avril Lavigne ,a dokładniej na jej fryzurę.
                                                       Nie przypominają wam kogoś te włosy?

                Piękna Venus ma podobną fryzurę! Zielono- Różowe pasemka i wygolone z  jednej  strony .


http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120725043608/monsterhigh/images/4/48/Venus_Alone.png





To na tyle :) Papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz