24 października 2012

;/ + KONKURS!

Hejka ! Pewnie nie wiecie ,o co chodzi z  tematem notki. Dlaczego taki? Dlatego , że jestem dziś w niedokońca dobrym humorze. Dostałam dzisiaj pierwszą 2 . Przez koleżankę. Zasłużyłam na 3 , a ona postawiła mi 2. Nie zauważyła zera. Myślała że tam jest 2 , a było 20. Że tak powiem ,, Ślepa Koza``.
Na szczęście w piątek poprawiam ;) Mam duuuużo nauki. Jutro mam basen. 4 dziewczyny z mojej klasy nie umieją pływać. W tym ja. Ale pani mówi że idzie mi bardzo dobrze pływanie z deską :) Ufff. Nigdy nie mogę otworzyć szafki na basenie . Zazwyczaj proszę o pomoc moją koleżankę Olę <333 A teraz coś z innej beczki.
________________________________________________________________________

Znalazłam taką jedną stronę , gdzie są różne ubieranki. Nie było żadnej z MH :( Znalazłam za to kilka postaci , które kojarzyły mi się z MH.
Lagoona Blue <<<3333


Cleo De Nile


Draculaura
Coś podobnego do Draculaury. Dużo ciuchów było czarnych i różowych.


Znowu Draculaura , w innej wersji.

UWAGA , KONKURS!
Należy przerobić jakąś postać z TEJ strony na którąś postać z Monster High .

Nagrody(tylko 1 miejsce!):

- Naklejka na przypinkę , do wydrukowania
- Dyplom
- Oraz ........ Miss bloga na miesiąc. ( O co cho z Miss Bloga? Postać którą przerobisz będzie w ślicznej ramce ,  z twoim nickiem , oraz opcjonalnie z linkiem do twojego bloga  , na tym blogu  )

Jeśli zgłosi się mniej niż 8 osób , konkurs się nie odbędzie. Czekam do 5 listopada.
PS - Viks i Kizia-Mizia , wy nie możecie ponieważ piszemy razem bloga ;(
Konkurs tylko dla obserwatorów bloga!
Konkurs odwołany! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz