17 października 2012

Hejka <3 Napiszę w punktach .

1.
Cieszę się że jest już tylu obserwatorów :D
2.
Chciałabym abyście wiedzieli , że możecie wysyłać do mnie na e-mail swoje rysunki  i listy dotyczące Monster High. Zostaną one opublikowane. Tylko nie zapomnij o podpisaniu się ( swoją ksywkę lub imię ) .Możecie wysyłać na : koczilla2002@o2.pl .
3.
Jestem dzisiaj zła. Jestem w jednej z dwóch grup przygotowujących szkolą gazetkę do klasy razem z czterema innymi dziewczynami. W drugiej grupie też jest kilka osób , a między innymi taka jedna wkurzająca Dominika . Grupa w której byłam miała zrobić Halloween . Grupa w której była Dominika miała robić coś innego. A ona........ skopiowała nas pomysł. Do tego powiedziała do naszej grupy ,, Jesteście świrnęte babska``! Naprawdę się wkurzyłam. Ale są plusy. Źle napisała napis halloween. Raz napisała Halloowen a drugi raz Hallowen XD .Większość osób z naszej klasy bardziej podobała się gazetka grupy w której byłam ;D
Żeby nie było pusto to takie śmieszne zdjęcie :

No to papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz