13 października 2012

Halloweenowe Odliczanie.

DZISIAJ ZACZYNAMY HALLOWEENOWE ODLICZANIE. DO HALLOWEEN TYLKO 19 DNI!

Halloween jest jednym z moich ulubionych świąt. Można się wtedy przebrać za potwora i zbierać słodycze. Czasami jest tak , że nie mają słodyczy :( Ale za to dają kasę XD
Ja robię oczywiście imprezę Halloweenową. Będą 4 osoby. Kizia-Mizia czyli Kinga  , mój kuzyn Michał na którego wołam Misiek  i mój kumpel Hubert :) Nie wiem dlaczego , ale mam zamiar włączyć na imprezie film ,, Titanic`` . Kinga też by chciała. A wiecie dlaczego chcemy Titanica? Bo dwa lata temu, kiedy byłam z moim kuzynem na wsi , to sobie oglądaliśmy, a  on się na końcu poryczał XD Poza tym , po horrorach byśmy się bali :) Oczywiście NIE może zabraknąć naszych ulubionych chrupek:   XD

Teraz 2 zdjęcia z filmu ,, Ghouls Rule`` :

http://i.pinger.pl/pgr464/f9a7483c0019a09c507865c0/
http://i.pinger.pl/pgr219/72a9e3170019c38a50786591/


























No to do następnej notki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz