17 sierpnia 2012

Witajcie

Siemka! Jestem Viks :) Będę nową bloggerką na tym blogu (na okres próbny). Bardzo się z tego powodu cieszę, gdyż lubię pisać blogi i to jest moja największa pasja :) Dziękuję Koczilli, że zgodziła się mnie przyjąć. Chciałabym być Spectrą na tym blogu, gdyż bardzo ją lubię, no i ona tez jest bloggerką! Mam nadzieję, że później zostanę na stałe ;) A teraz troszkę o sobie:
Imię: Wiktoria
Ksywka: Viks, Wikusia, Wika.
Hobby: Jak wspominałam, moim hobby jest pisanie blogów :)
Moje lalki MH: Mam 4; Clowd'a Wolf, Draculaurę, Frankie i Spectrę.
Ulubiony potwór: Clawdeen Wolf jest numer 1, ale lubię też Spectrę i Operettę.
Nie znoszę: Jak ktoś mi kłamie. Wolę poznać straszną prawdę, ale serio, kłamanie nie jest fajne!
Ulubiony kolor: Pomarańczowy i żółty, bo są takie słoneczne! :)
Okej, to ja nie będę Was nudziła, od razu zacznę blogowanie.
Pozdrawiam,
Spectra
(Viks)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz