30 sierpnia 2012

Usuwam czat na jakiś czas.

 Hej , tutaj wasza Koczila .Dla osób lubiących czat mam złą wiadomość. Usuwam go na jakiś czas . Najpierw ZwariowaneMarzenia a teraz ktoś przeklina? Nie toleruję tego. Zobaczcie Sami . Zrobiłam screena.




1. Dajcie sobie spokój, takie nicki nie powinny być używane. Ludzie , 8 letnie dzieci też wchodzą i to czytają ( jeśli umieją ) . Ludzie zlitujcie się . Nie uczcie dzieci takich słów. Mój kuzyn nauczył mojego innego 3 letniego kuzyna słowa ,, Spadaj `` albo ,, Bij ją ,bij!`` . I teraz ten mój kuzyn wszystkich bije i krzyczy
spadaj.
2. Jak już pisałam w innej notce , nie przeklina się i nie używa słów nie odpowiednich dla dzieci.

Cóż . Jak się poprawicie to czat wróci . :(

Życzę miłego dnia i PRZEMYŚLCIE swoje zachowanie  ,, mae `` i ten drugi na czerwono( nie chce tego
 nicku pisać)  .

PS. Ten co napisał ,,Wiadomość`` ( nick oznaczony na czerwono na screenie)
naucz się ortografii . Co ty w szkole nigdy nie byłeś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz