3 września 2012

Operetta Roller Maze + nietypowe kolorowanki ;)

Hejka!! Z tej strony Spectra. Dzisiaj początek roku szkolnego.... A z tej okazji kupiłam sobie za 66 złote Operettę Roller Maze!!!! Strrrasznie się ciesze, jest cudna. Miałam duuuży wybór, mogłam kupić za te same pięniądze: Ghoulię Roller Maze, Lagoonę Roller Maze, Draculaurę Gloom Beach, Ghoulię Shoul Shores i Abbey Shoul Shores. Straszniee tania, nie? Gdy moja siostra Daria to zobaczyła, to wpadła w szał, bo, chociaż ma 3 lalki MH, to nagle zaczęła uważać że są głupię, chociaż O WIELEE DROŻSZE. No i doszła do wniosku, że jak tak, to ona sobie kupi Rochelle Goyte za 82.99 (klasyczna). Tanio w naszym sklepie, co? Operetta jest ŚLICZNA i kupię sobie do niej kiedyś ciuszki, a i zrobię sesje. Nie ma do niej niestety ani pamiętnika, ani grzebienia, ale to nie jest żaden jak dla mnie problem! Okej, pewnie Was to nie obchodzi, więc dodam pewną nowość ;)

MH zrobiło buty do kolorowania! Można je samemu pokolorować, a one nie schodzą! Zdjątka:


Fajny jak dla Was?

To tylę nowości ;)
Pozdrawiam,
Spectra O.
(O jak Operetta, bo baaardzo się cieszę :) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz