31 maja 2012

Śmieszne zdania z gazety MH nr .3 .

Wstawię kilka śmiesznych zdań z gazety Monster High nr 3 . 

W opisie Clawda na str. 6-7 :

,,Nie cierpię: Kiedy ktoś mówi że piłkarze są tępi jak szpadel grabarza . ``

,,Śmiertelnie nudny przedmiot :Wychowanie Techniczne . Uczą tam gotować , a ja przypalam nawet wodę . I jestem z tego dumny``

,,Straszna wada : Zarastam się jak dziki zwierz.Czuprynę mam tak gęstą  , że mógłbym się czesać drucianą szczotką``

W opisie Clawdeen str 4-5 :

,, Zabójczy styl: Na modzie to ja kły zjadłam ``

W pamiętniku panny Clawdeen( fragmenty) str.20-21 :

,, Przez to wszystko zacięłam się przy goleniu ``

,,Potwornie nie lubię wyglądać jak czupiradło ``

,,Howleen strasznie chrapie , bez pytania pożycza moje ciuchy, a do tego w zeszłym tygodniu opryskał ją skunks ! Fuj!``




Myślę , że tyle wystarczy ... Papatki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz