31 maja 2012

Nowa gazeta monster high .

Opowiem wam historię...

Dawno , dawno temu ( wczoraj XD ) jechałam na pielgrzymkę do Lichenia z ludźmi z mojej parafii .
Musiałam wstawać o 6 .00 ( no nie do końca , bo musiałam być przed kościołem o 8.00) .Zjadłam śniadanie , przebrałam się , spakowałam ( dodatkową bluzkę , słodycze których nawet wszystkich nie zjadłam bo zostały mi dwa grześki bez czekolady , paczka paluszków oraz gumy oraz wodę ) i poszłam . Wiecie dlaczego wstałam tak wcześnie ?  Bo po prostu musiałam kupić GAZETKĘ MONSTER HIGH ! Kupiłam ja sobie przed wyjazdem w małym sklepie około godziny 07.30 . ....

A teraz czas na opis co kryje :

Prezent - Koszmarny notes i pióro ( no raczej długopis )
Moda - Upiorny Mundurek ( i to ma być fajne )
Świat Clawdeen - Pamiętnik.
Quiz - Potworni przystojniacy . Który wam wyszedł ? Mi Jackson :)
Upiorni uczniowie - Opis Clawdeen i Clawda Wolf .
Komiksy - Takie jak odcinki . Są dwa krótkie ( już wolę te komiksy które czytałam jak byłam mała z Winx Club )

I to co zwykle czyli : łamigółwki , co nowego , konkurs , upiorna poczta , krea-torium i oczywiście PLAKAT  z MONSTER HIGH SWEET 1600 URODZIN DRACULAURY .

Czas na BŁĘDY które znalazłam w gazecie :

1. Dodatek to notes i długopis , a nie notes i pióro ! Od razu na str1 .

2.  W opisie Clawdeen jest mowa o zwierzątku. Pisze tam ,, Moja słodka KOTKA Crescent , równie dzika i włochata jak ja ``.I to jest błąd ! Fragment 14 lipca z pamiętnika Clawdeen ,,Potem Crescent , kociak *Alfa,musiał wyczuć mój nastrój, bo zamiast szwendać się , zwinął się w kłębek na moich kolanach i dotrzymywał mi towarzystwa,podczas gdy ja przerabiałam swoje lęki`` !! ( *Alfa - samiec ) !Str .5 prawie na samym dole ! 

3 .W opisie Clawda tez pojawił się błąd przy Rockseenie! Opis w gazecie ,, Rockseena , buldog gargulec , to moja NAJWIĘKSZĄ fanka ,, ! Błąd ! Zamiast ,,Ą`` powinno być ,,A``  Str.7. 

4. W quizie  jest także błąd !   Spójrzcie na str.10. Jest quiz , wszystko na pierwszy rzut oka jest ok , ale... Popatrzcie na pytanie ,, Twoje ulubione danie`` . Jest błąd . Strzałka Fast Food idzie do Deuca , a ta z sałatką do Clawda . Powinno być na odwrót . !!!
5.  Pamiętnik Clawdeen w gazecie jest trochę inny od tego dołączonego do lalki !Str.20-21


Jeśli też to odkryliście macie DOBRY WZROK :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz