31 maja 2012

Oj, miarka sie przebrała!

Wierszyk połączony z zagadką.

 O kim mowa jest , czy wiecie ? Jest najbardziej obrażalska na świecie . Zachowuje się jak prosię , obgaduje wszystkich wkoło , len z niej wielki ,  a do tego jeszcze, pies jej sra na szelki i pomocna wcale nie jest tylko simsy są w jej głowie . To.............Zwariowane Marzenia!

Jak w tytule ,  miarka się przebrała! Już za kilka dni  ZwariowaneMarzenia będzie musiała odejść. Już mam uzgodnione z Kingą , że za kilka dni będzie pisać . Zocha odchodzi , Kinga przychodzi .
A teraz ciekawostka - Blog o Zwierzętach Zosi , zrobiłam ja ! To ja wymyślałam nazwę , to ja jej konto na bloggerze zakładałam , to ja pisałam notki na jej blogu .Ona napisała tylko jedną o koniach ! Nawet do połowy ta notka jest moim dziełem bo ja ją poprawiałam! A ona mi sie tak odwdzięcza . Jeszcze śmieje się ze mnie że  widziała jak płakałam gdy mi sie lalka popsuła . Powiedziała tak ,, A Zuzi sie laleczka zepsuła i teraz będzie płakać  tak jak w  szkole ,żal , gu gu gu `` . Ona sama powinna sobie teraz  powiedzieć ,, Żal mi samej siebie `` za to ,, gu , gu , gu ``.

Myślę , że spodobają się wam notki Kingi. Pozdrawiam ja i Kinga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz