1 maja 2012

Elo! Mam już magazyn Monster High nr.2 !

Jak temacik wskazuje mam już nowy Monster High. Dodatkiem była czarna lub różowa koronkowa rękawiczka. Czarna mi się bardziej podobała  więc kupiłam numer z czarną. Był opis Cleo i Deuca. Łatwe zagadki , konkurs ( jak zwykle ) ,dwa komiksy (  Upiorne Tańce i Potworne zdjęcia )  oparte na odcinkach , quiz czy jesteście prawdziwymi przyjaciółkami , ostatni ryk mody z Draculaurą ( ciuszki w groszki i kropki są zabójczo modne!) . Plakat z monster , PAMIĘTNIK CLEO DE NILE ,Horroskop , i taka strona o filmach i dobrych książkach.

W następnym numerze 30 maja  Potworny notes i pióro( chyba im się pomyliło bo to jest długopis ) .

Sorki za brak foty ale mojego taty nie ma w mieście :( A on wie jak przesyłać .....

2 komentarze:

  1. Też mam tylko różową ;)
    Bransoletka z 1 jest super
    No pomyliło się chyba bo to długopis ;) -ale i tak kupie ;p

    OdpowiedzUsuń