2 kwietnia 2012

ZwariowaneMarzenia! Cała prawda o niej!!!!!!!!!!!

Ok !Teraz opiszę naszą ZwariowaneMarzenia.

Imię:Zośka ( NAZWISKO NA SAMYM DOLE NOTKI)
Zwierzęta : Psy yorki. Wabią się Doda i Pepsi.
Jest: Leniwa , nie pomocna , niegrzeczna. Rzadko kiedy jest miła. Szybko się obraża.
Najgorsze rzeczy które mi zrobiła są poniżej wypisane.

Historia 1 .
Kiedyś powiedziała mi że zgubiła 100 zł. Pojechałyśmy rowerami szukać.Ona chciała pojeździć mym rowerem.Nie powinnam jej pozwolić ponieważ zepsuła mi rower!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TAK NAPRAWDE NIE ZGUBIŁA TYLKO MNIE OKŁAMAŁA!
Historia 2.
Poszłyśmy do sklepu. Zosia kupiła czipsy Lays ,, KURKI W ŚMIETANIE``. Choć  wiedziała że nie lubię czipsów . Ani nawet normalnych kurek . Ble! Ona i tak kupiła. Jeszcze się w domu mnie pytała co wolę te czipsy czy kupę! Żal mi jej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Historia3
Skakałyśmy u niej na trampolinie . Ona chciała nas nakręcić telefonem. Ja nie chciałam. Ale ona postawiła na swoje. Ciągle mnie kręciła. Miałam tego dosyć!!!!!!!!!! Nagrała. Nie chciała tego skasować. Powiedziałam jej że jeśli jest dobrą koleżanka to usunie. Okazało się że jest zła koleżanką! Ona nadal ma to w telefonie.Do tego groziła mi że wstawi to do neta! Ta historia zdarzyłą się wczoraj XD

 A ! Zapomniałam że jest uparta! Mam jej dość!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Nazwisko :Krzywonos!!!!!!!
A ! Dodam że jej dziadek jest właścicielem Jotkela w Krotoszynie!!!!!!!!!!!!!!!I pałacu w Koźminie! !!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz