14 kwietnia 2012

Już mam pełny opis naszej Toralei:)

Wiek: 15, ale to dopiero moje pierwsze z 9 żyć.
Potworny rodzic: Kotołak.
Zabójczy styl: Preferuję modę, która podkreśla mój koci wdzięk, dodając dokładnie tyle ostrych akcentów do moich akcesoriów, aby wyrazić pogląd: :"Nie zjawiam się na byle wezwanie".
Dziwaczna wada: Prawdopodobnie można by mnie winić za moją fascynację przyczyną i skutkiem używania pazurów. Ale wydaje mi się, że to wszystko zależy od tego, czy to ty jesteś potworem, który się o tym przekonał na własnej skórze.
Zwierzątko: Słodka Fang jest moim szablozębnym tygrysiątkiem. Jest jeszcze większym pieszczochem niż ja.
Ulubione zajęcie: Albo ucinanie sobie drzemki, albo budzenie się z drzemki i ucinanie sobie kolejnej.
Irytująca rzecz: Nie lubię być głaskana pod włos.
Ulubiony przedmiot: Dramat. Dzięki mojej zdolności wiernego imitowania głosu i akcentu innych potworów, jest to dla mnie idealny przedmiot.
Najmniej lubiany przedmiot: Matematyka. Wiążą się z nią niemiłe wspomnienia.
Ulubiony kolor: Pomarańczowy
Ulubiona potrawa: Milk shake i anchovies. Osobno, niezmieszane.
Przyjaciele do grobowej deski: Meowlody i Purrsephone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz