17 kwietnia 2012

Zrobiłam Monster High w simsach!

Na wieczornym spacerku poznała Vampira Beau Merrick :)
Zrobiłam Monster High w the sims 3 po zmroku!!! Mam obrazki z nimi .
                                    Problemy z tworzeniem simów :

Nie było Fryzury dla Draculaury , więc zrobiłam jej proste i długie rozpuszczone.
No dla Clawdeen Też. Ale na szczęście pobrałam z peggyzone fryzurcię dla niej.
Nie było serduszka na twarz dla Draculaury i diamencika dla Cleo.
No i oczywiście miałam problem z ciuszkami.


Zrobiłam: Clawda Wolfa , Clawdeen Wolf, Draculaurę , Frankie Stein i Cleo De Nile :)

Wszyscy.
Frankie z Clawdem.
Clawdeen ( fryz z Peggy Zone ) z tyłu jest Cleo.
Draculaura ( z tyłu Cleo)
Cleo De Nile


2 komentarze:

  1. ja chyba założe bloga i będzią tam monster high beędzie się jak coś nazwał The sims 3 + Monster high +Violetta = ja

    OdpowiedzUsuń