29 grudnia 2012

Już po świętach .

                                                     Tak , tak . Święta przeminęły. 
                                    A jeszcze kilka tygodni temu tak na nie czekaliśmy. 
                                          I teraz pytanie do was .Jak wam minęły i co dostaliście?
                                           Ja byłam tylko z mamą i ze zwierzętami.  
                                           Ja dostałam:
                               
                                       - grę komputerową The sims 3 : Nie z tego świata
                                       - 3 bluzki z Monster High ( na końcu notki wkleje ich zdjecie , 
                                           ale nie moje tylko z neta ).
                                       - papcie
                                       - słodycze
                                       - 180 zł ( zostało 171 xD ) 
                                       - owoce takie jak : pomelo , mandarynki , kiwi , pomarańcza 
                                       - rajstopy
                                        - spinki ( Fuu , moja ciocia sie nie zna co ja lubie :P)
                                        - szampon
                                        - perfum
                                         
                                         Wiem nawet co dostała Kizia Mizia :)
                                         Kizia Mizia dostała :
     
                                        - tableta
                                         - słodycze
                                           - Xboxa
                                         -90 zł
                                          - perfum z MH ( za chwilke o nich napisze )
                                         -  gry na xboxa
                                        - i jeszcze jakieś rzeczy 
                     
                                   Co jeszcze dostała - niewiem. Pisałam z nią tylko 10 minut
                                    na nk po 23.

                             
                              
                            Foty tych moich bluzek:

                              
                  
                                 
http://img20.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/59/68/01/2759680186
                                      
                                  

http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/86/79/05/2786790535
           
                                TAKA , ALE CZARNA :)



                                                    
                                                     

2 komentarze:

  1. Jeju ale fajne żeczy!Ja dostałam:
    -bombkę ze snikersami
    -piżamę
    -koszulę
    -koszulkę
    -3 książki z Monster High
    -Książkę Opowieści z Narnii
    -Lalkę Draculaurę serii Ghouls Rule(czy jakoś tak xD)
    -Kapcie
    -Pierścionek i kolczyki
    -Zegar(z 12 miejscami na zdjęcia)
    i to chyba tyle xD Mam bajzel w pokoju więc nic nie umiem znaleźć xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dostała X-Boxa ^-^.
    Ja dostałam tylko 2 prezenty:
    -Lustrzankę Canon,
    -cynamonowe kulki do kąpieli :].

    OdpowiedzUsuń