5 lipca 2012

New!

Sorki za brak notek . No nie wiem co mam już robić! Internet raz jest , potem nie ma . Nie no ! Mam tego dość. Dobra zajme się lepiej pisaniem czegoś innego . Zacznę od szkoły . 29 zaczęły sie wakacje . Wiecie , już bym wolała zostać w szkole z moimi przyjaciółmi.Już wiem że sportowa to będzie A a ogólne to B i C.
Osoby które nie idą ze mną do klasy ogólnej:

Wiktor - zawsze marzył żeby się dostać do sportowej.
Tomek- tak jak Wiktor o tym marzył .
Klaudia- jedna z moich Bff . Też chciała i się dostała . Ale nie muszę się martwić . Ona często przyjeżdża do kuzyna który mieszka na tej samej ulicy co ja :)
Michał - uwielbia piłkę nożną.Nadaje się do sportowej.
Hubert- Szkoda. Kolejny kumpel idzie do sportowej.
Bartek - Też sportowa..
Agata- Idzie niestety do 4 , za parkiem .Jedna z moich BFF .
Sandra- A za nią nie będę tęsknić. Cóż , mój wróg nr.1 idzie do 1 !

I z tego wynika że większość osób z którymi się dogadywałam idą do sportowej . Będę tęsknić .....
Dobra kit z tym . Moje nowe rzeczy z MH .

Kupiłam sobie niedawno FRANKIE STEIN PIĄTEK 13  za 80 zł. W galerii Ostrovia jest ich pełno w smyku.Wielu osobom się nie podoba ale mi tak .


Moja Przyjaciółka Agatka ma Ghoulie Classroom. Mówiła mi że jej niepotrzebne są niektóre dodatki . Więc piłkę do lalki dała mi .

Wczoraj, za  celujące świadectwo tata kupił mi Operettę.


No i oczywiście gazetka MONSTER HIGH .

Prezentem była strasznie fajna kosmetyczka. Zabójczy styl Lagoony , pamiętnik Ghoulii, o Frankie , o Ghouli, dwa komiksy , test ,,Jaką jesteś plażowiczką``  ( mnie wyszła Clawdeen ),plakat Gloom Beach , Krea-torium oczywiście  , zagadki  , konkurs , monstrualna rozrywka , horoskop oraz poczta.

W następnym numerze  31 lipca ( dlaczego tak późno?!) mroczny pierścionek . Według mnie pasuje do bransoletki z pierwszego numeru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz