22 czerwca 2012

Kłótnia o ciastko.

Ja = J
Clawdeen Wolf- CW ( z pierwszą literą nazwiska)
Clawd Wolf - C  ( bez pierwszej litery nazwiska)
 Draculaura- D



 J.- Dobra , wszyscy dostali ?
Wszyscy - Tak!
D- Prawdziwy wegetarianin nie zje nic z jajkiem. Czy jednym ze składników tego ciastka jest jajko???
J -  Tak. Wiesz ,  nie wiedziałam . Jak nie chcesz to komuś daj .



D- No to kto chce?
C W - Proszę daj mi! Przecież nie odmówisz swojej najlepszej przyjaciółce :)
C - Nie. Ona da mi . Swojemu ukochanemu chłopakowi , co nie ?
J- Macie się nie kłócić!


C W - Ona da mi!!!
C - Nie , bo mi!!!
D- Nie dam żadnemu z was!
C- <FOCH> No to komu dasz???
C W - <FOCH> Właśnie?



 D  - Dam waszym zwierzakom. Crescentowi i Rockseenie .
Zwierzaki - Mniam1 Co za pychota! Dziękuję Draculaura !
D- Nie ma za co słodziaki.

                                       
                                                                     KONIEC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz