18 września 2011

tapety z monster high!

 Oto tapety z monster high






17 komentarzy:

  1. One są super uwielbiam Frankie Stein Dlaculore i Clowden Wolf Kocham je (L)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ulobiuna dziewczyna z monster high to Clowden Wolf a druuga ulubiona to franke sztajn

    OdpowiedzUsuń
  3. mam na imie zuzia nazwisko przybył mam 10 lat i lubie monster high ale mam gadżety z monster high i muszę je sprzedać bo mam ich zadużo to jest torba podrużna monster high i sprzedaje ją za 10 zł jeżeli chcecie kupić to dzwoncie do mnie muj numer telefonu 793026942 mam jeszcze do sprzedania branzoletke monster high koszt branzoletki to 2zł polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz nic nie sprzedaje,więc nie dzwońcie pod ten numer bo mam inną komórkę wraz z innym numerem.
      pisała Zuza.

      Usuń
  4. fajne tapety tylko za małe na pulpit to wogule nie są tapety na pulpit żenada ale tak to obrazki są ,
    fajowe
    POZDRO;))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne bo ja mam jedną z nich a jestem cladenn wolf pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ja mam 2 lalki monster high a sa nimi Frankie Stein i Robecca Steam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a cha bo ja mam 6claudien wolf draculore spekte i abyy lagune blue cleo

      Usuń
  7. nawet fajne ja mam 5 lalek monster high frankie stein na rolkach clawdeen wolf z kawiarenką draculaurę plażową i deuca gorgona i cleo

    OdpowiedzUsuń
  8. super są lalki monsterhigh mama12 lat cleo de nile na rolkach draki w nocnej gargulec w zimowej mama po 18 lalek w każdej wersij wszystkie koleżanki mi zazdroszczą jeajea

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam monster high moja ulubiona to Cloudini Wolf i Lagoona Blue.Mam lalki Spektre a moja siostra ma Dlakulore.Mam 9 lat WIKTORIA

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie Frankie Stein
    i Clawdeen Wolf

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem wieksza fanka z monster high niz wy.a tak wogule to ja mam 5 lalek to sa frankie stein dracolaura clowdeen wolf ghoulia yelps jackson jekell. A pod choinke dostane howleen wolf 13 zyczen

    OdpowiedzUsuń